سرامیک کف60در60
نوشته شده توسط : sara amiri

سراميك كف 60در60

قيمت كف سراميك 60*60 ارزان به صورت مستقيم به بازارهاي داخلي و خارج از كشور عرضه مي شود و واسطه ها را از طريق تجارت Zandes حذف مي كنند. سراميك هاي كف با ابعاد 60*60 كه در واقع طرح هاي جديد در صنعت كاشي و سراميك مي باشد براي مكان هاي پر رفت و آمد طراحي شده است. به اين سراميك ها در ابعاد ذكر شده چيني نيز مي گويند.براي خريد انواع سراميك كف 60 در60 درطرح و رنگ‌هاي مختلف به سايت فروشگاهي سوپرسرام مراجعه كنيد.

 سراميك هاي كف چيني به صورت يكنواخت و به رنگ سفيد توليد مي شوند كه در گروه بهترين سراميك هاي كف و نما شناخته مي شوند. اين نوع سراميك ها به گونه اي طراحي و توليد شده اند كه در هنگام استفاده براي كف پوش، در برابر سايش ناشي از تردد مداوم مقاومت كنند.

 كف سراميك درجه يك

سراميك هاي ممتاز هميشه گران ترين، زيباترين و بهترين سراميك ها براي كف يا نما هستند. سراميك هاي درجه يك از نظر نوع لعاب و طرح بي عيب و نقص هستند. در حالي كه سراميك هاي چيني كف 60*60 ممتاز از نظر طرح و رنگ منحصر به فرد و يكنواخت هستند، اما براي قرار گرفتن در گروه صادراتي بايد فاكتورهاي خاصي را در حين توليد رعايت كنند تا محصولي خاص توليد شود. و محصول منحصر به فرد ايرادات را به بازارهاي خارجي بياوريد. قيمت كفپوش سراميك صادراتي در ابعاد 60*60 بر حسب دلار و سايز مورد نظر شما محاسبه مي شود و نوع كارخانه توليدي آن ممكن است قيمت هاي متفاوتي نسبت به سايرين داشته باشند.

 قيمت كفپوش سراميك 60*60

اگر به دنبال خريد كفپوش مناسب براي ساختمان هاي نوساز يا ساختمان هاي در حال بازسازي هستيد، كفپوش سراميك چيني 60*60 را با قيمت مناسب و ارزان ارائه مي دهيم. از سراميك هاي مفيد براي كف سازي مي توان براي نماي ساختمان نيز استفاده كرد. قيمت سراميك كف چيني درجه يك با ساير سراميك هاي درجه دو، سه و چهار متفاوت است و قيمت ها از درجه بالاتر به درجه پايين كاهش مي يابد همچنين مي‌توانيد براي كسب اطلاع از قيمت انواع سراميك‌ها اينجا كليك كنيد.

بهترين سراميك براي كف مغازه

بهترين نمونه هاي سراميكي كه قرار است به عنوان كفپوش مغازه يا اماكن تجاري مورد استفاده قرار گيرد در ابعاد 60*60، 50*50، 90*30، 120*20 مي باشد. هر يك از ابعاد ذكر شده در طرح هايي مانند لوزي، مربع، حصيري، چرخ دنده، زيگزاگ و ... قابل اجرا مي باشد.

براي يافتن بهترين نوع سراميك براي كف مغازه مي توانيد به ظروف چيني توجه ويژه اي داشته باشيد زيرا از نظر قيمتي سراميك كف چيني ارزان 60*60 در گريد دو و سه مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد. حتي مي توانيد از ساير سراميك هاي ساخته شده از خاك رس با كيفيت و كاملاً تصفيه شده استفاده كنيد.

 در انتخاب بهترين كفپوش، طرح و رنگ بسيار مهمتر از عناصر جانبي است، زيرا كفپوش در فروشگاه ها و مراكز خريد در جذب مشتري و ماندگاري طولاني مدت مشتري و خريد از خود نقش دارد. درخواست. بنابراين، در انتخاب كفپوش و كاشي و سراميك كه در معرض ديد و ترافيك مشتريان شما قرار مي گيرد، حتما سرمايه گذاري هدفمندي در نظر بگيريد. براي مشاهده انواع سراميك كف با قيمت مناسب و طرح و رنگ‌هاي متنوع به لينك زير مراجعه كنيد.

https://soperceram.ir/product-category/the-floor/

بهترين برند كاشي و سراميك در ايران

بهترين كاشي ها و سراميك هاي برندهاي مختلف كه در كارخانه هاي ايراني توليد مي شود بسيار زياد و متنوع است و البته تفاوت هايي نيز با هم دارند. اگر به دنبال كاشي و سراميك براي بازارهاي داخلي و براي پروژه هاي معمولي خود هستيد، كارخانه هاي زيادي مانند كاشي و سراميك ستاره، ميبد يزد، تخت جمشيد، روكا و ... مي گرديد. داراي محصولات بسيار باكيفيت در سايزهاي مختلف و متنوع، در صورتي كه براي پروژه هاي خارجي و در واقع اگر قصد صادرات كاشي و سراميك را داريد، مي توانيد با بازرگاني سوپرسرام تماس بگيريد و درخواست صادرات خود را ارسال كنيد.





:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: